wtorek, 8 września 2015

COŚ NOWEGO
Nadeszły kolejne urodziny mojej przyjaciółki a więc musiała powstać nowa torebka specjalnie dla niej. Spróbowałam nowego kształtu, formy i materiału. I takim sposobem powstał kolejny typ torebek. Nadal nie idealny, ale nowy :) Co prawda z tego modelu powstały tylko trzy torebki, ale postanowiłam o nich wspomnieć, bo były etapem mojego twórczego rozwoju.

Torebka urodzinowa dla przyjaciółki
Wykonana z czarnego, naturalnego zamszu i brązowej, naturalnej skóry
Ta torebka powstała dla mnie, bo też zapragnęłam mieć torebkę z zamszu.
Uszyta jest z naturalnego, granatowego zamszu z czarnymi uszami z naturalnej skóry.

Niestety nie mam zdjęć trzeciej torebki, którą dostała inna przyjaciółka na urodziny. Wykonana była z czarnego zamszu połączonego z czarnym lakierem.
Przepraszam za za nieprofesjonalne zdjęcia, ale zrobione są one dawno temu i tylko, żeby pamiętać jak wyglądały a nie żeby je gdzieś publicznie pokazywać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz