środa, 23 września 2015

JeSiEń
Nadeszła kolejna jesień. Niedawna śmierć taty uświadomiła mi, nieubłagany bieg czasu, dlatego trzeba cieszyć się każdym dniem, który możemy przeżyć. Uciekam od problemów do moich maszyn. Skupienie się na szyciu pozwala odetchnąć, zapomnieć na chwilę o bólu...
Co lubię w jesieni...? Jesień kojarzy mi się przede wszystkim z rozgrzewającym kremem z dyni oraz  z moimi ulubionymi kwiatami: wrzosami.
Od torebki ReD BuTtOn większość moich inspiracji oparta jest na guzikach. Mała ozdoba a dodaje tyle uroku, no i nigdy nie spotkałam się z torebkami, w których guziki służą tylko do ozdoby.
Łącząc jesienne wrzosy z guzikami powstała torebka dla mojej siostry z czarnej, naturalnej skóry z dodatkiem wrzosowego, naturalnego zamszu i guziczków oczywiście. Torebka jest wielkości mieszczącej rozmiar A4.
Oto efekt mojej pracy:



Torebka wyposażona jest w wewnętrzną zapinaną na zamek kieszeń, dwie kieszonki na telefon komórkowy oraz pasek z karabińczykiem na klucze. 
Z tyłu torebki umieszczona jest kieszonka zapinana na  zamek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz